سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مراکز نمایندگی ایزوگام در کرج سایوند (بخش دوم)

 

 ایزوگام سایوند

  پیش‌از این به معرفی مجموعه پخش و نصب ایزوگام در کرج سایوند پرداخته شد. همان‌طور که ممکن است بدانید این مجموعه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز پخش و نصب ایزوگام در سرتاسر استان البرز دارای نمایندگی می‌باشد. سیاست مدیریت این مجموعه احداث نمایندگی در سرتاسر استان البرز جهت سهولت و سرعت در دسترسی به انواع عایق‌های رطوبتی اعم از ایزوگام و قیر و گونی برای ساکنین محترم استان البرز بوده‌است و می‌باشد.

 ایزوگام

ایزوگام ازجمله برترین و بروزترین انواع عایق‌های رطوبتی است که جهت حفظ قسمت‌های مختلف ساختمان که در برابر ورود نم و رطوبت ممکن است دچار آسیب و خسارت شوند استفاده می‌شود. ایزوگام دارای انواع مختلفی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به ایزوگام تک لایه و ایزوگام 2 لایه اشاره کرد.

ایزوگام تک لایه: این نوع از ایزوگام دارای ضخامت کمتری نسبت‌به ایزوگام 2 لایه است و برای قسمت‌هایی از ساختمان که عایق رطوبتی به‌عنوان زیر کار مورد استفاده قرار می‌گیرد کاربرد دارد. از جمله این قسمت‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد که توسط این ایزوگام عایق‌بندی شده و روی سطح آن با استفاده از کاشی و سرامیک پوشیده می‌شود.

ایزوگام 2 لایه: در ارتباط با این نوع از ایزوگام می‌توان گفت که دارای ضخامت بیشتری نسبت‌به ایزوگام تک لایه است و روی آن به واسطه یک لایه فویل آلومینیومی پوشیده شده‌است. این نوع از ایزوگام در قسمت‌هایی از ساختمان که عایق رطوبتی ایزوگام به‌عنوان روی کار قرار می‌گیرد کاربرد دارد. از جمله این قسمت‌ها می‌توان به ایزوگام پشت‌بام اشاره کرد.

نمایندگی ایزوگام در شهرک بنفشه

شهرک بنفشه یکی از مناطق استان البرز می‌باشد که بیشتر ساختمان‌های موجود در این منطقه به‌صورت ویلایی هستند. شهرک بنفشه ازنظر موقعیت در نزدیکی متروی کرج قرار گرفته‌است. مجموعه ایزوگام سایوند جهت تامین ایزوگام مورد نیاز ساکنین محترم این منطقه اقدام به احداث نمایندگی ایزوگام در شهرک بنفشه نموده‌است تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ‌گوی نیاز ساکنین محترم این منطقه باشد. اگر شما نیز از ساکنین شهرک بنفشه هستید و نیاز به استفاده از خدمات عایق‌بندی ازجمله ایزوگام و قیرگونی در این منطقه را دارید تنها کافی‌ست با نمایندگی ایزوگام در شهرک بنفشه سایوند تماس حاصل نموده و از کارشناسان این نمایندگی معتبر و مجاز و همچنین فعال مشاوره لازم را دریافت نمایید.

 نمایندگی ایزوگام در مارلیک

مارلیک یکی از مناطق استان البرز است که مجموعه‌ ایزوگام سایوند مفتخر است اعلام دارد دارای نمایندگی ایزوگام در مارلیک می‌باشد. نمایندگی ایزوگام در مارلیک علاوه‌بر پخش و فروش ایزوگام خدمات نصب ایزوگام را نیز برای ساکنین محترم این منطقه ارائه می‌دهد.

 نحوه محاسبه ایزوگام رابطه مستقیمی با مساحت بستر ایزوگام شده و نوع ایزوگام انتخابی شما عزیزان دارد که در نمایندگی ایزوگام در مارلیک این مجموعه بر اساس برند ایزوگام انتخابی شما تلاش می‌شود مناسب‌ترین قیمت ایزوگام به شما عزیزان ارائه شود.

نمایندگی ایزوگام در محمدشهر

محمدشهر یکی از مناطق استان البرز است که آپارتمان‌های بسیاری در این منطقه واقع شده‌است. مجموعه ایزوگام سایوند تحت عنوان نمایندگی ایزوگام در محمد شهر بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات پخش و نصب ایزوگام و همچنین اجرای قیرگونی را به ساکنین محترم محمدشهر ارائه می‌دهند. اگر شما نیز از ساکنین این منطقه هستید جهت دریافت انواع خدمات ایزولاسیون تنها کافی‌ست با نمایندگی فعال این مجموعه در محمدشهر تماس حاصل فرمایید.

 بدون شک عدم استفاده از انواع عایق‌های رطوبتی می‌تواند خسارت بسیار زیادی را به ساختمان وارد کند درنتیجه توصیه می‌شود حتماً و قطعاً جهت انجام ایزولاسیون ساختمان خود اقدامات لازم را انجام داده و با تحقیق و بررسی معتبرترین مرکز پخش و نصب ایزوگامی که می‌توانید پیدا کنید را بیابید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

 مجموعه سایوند در کرج یکی از معتبرترین مراکزی است که سابقه بیش‌از یک دهه فعالیت این مجموعه خود گواه بر این اعتبار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان تنها کافی‌ست با کارشناسان این مجموعه با شماره 02632863166 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.