سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مراکز نمایندگی ایزوگام در کرج سایوند (بخش سوم)

 

ایزوگام یکی از انواع عایق های رطوبتی است که به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارد به عنوان بهترین عایق رطوبتی شناخته شده است. مجموعه ایزوگام سایوند به عنوان بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج، اقدام به احداث نمایندگی پخش، نصب و اجرای ایزوگام در نقطه به نقطه استان البرز نموده است. یکی از برترین نمایندگی های این مجموعه نمایندگی ایزوگام در هشتگرد می باشد.

نمایندگی ایزوگام در هشتگرد سایوند بدون شک یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات فروش و اجرای این عایق رطوبتی در محدوده هشتگرد می باشد.

کاربرد ایزوگام

ایزوگام دارای کاربرد های بسیاری از جمله ایزوگام پشت بام، ایزوگام سرویس بهداشتی، ایزوگام روف گاردن، ایزوگام باغ و باغچه، ایزوگام دیوار و ایزوگام استخر می باشد. مجموعه ایزوگام سایوند و تمامی نمایندگی های این شرکن خدمات صفر تا صد پخش و نصب ایزوگام را در تمامی محل های ذکر شده با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهند.

استفاده از ایزوگام های رنگی برای استخر ها 

استخرها جزء سازه ‌هایی می‌باشند که توسط متریال ها و روش‌ های گوناگونی عایق‌کاری می‌ شوند، که یکی از این روش ‌ها عایق‌بندی به وسیله ایزوگام ها است. نصابان کف و دیواره‌های استخر را به وسیله حرارت و گرما دادن به ایزوگام عایق‌بندی کرده تا از نفوذ آب به کف و دیواره‌های استخر جلوگیری شود. نصب ایزوگام ها برای استخرها و تمامی سازه ‌ها احتیاج به افرادی باتجربه و متخصص در این حرفه دارد تا کار را به‌ درستی اجرا کرده و بدون هیچ‌گونه ایراد و نواقصی باشد.

از بیشترین ایزوگام‌ هایی که برای عایق‌کاری استخرها استفاده می‌شود، ایزوگام های طرح‌دار و رنگی هستند. ایزوگام های رنگی به‌خصوص رنگ آبی، سبب انعکاس بهتر نور و دلباز نشان‌دادن استخرها به‌ویژه در مراکز تفریحی می‌باشد. ازاین‌رو کسانی که خواستار خرید این نوع ایزوگام در شهرقدس هستند، می ‌توانند به شرکت ایزوگام سایوند در درختی رفته و محصول مورد نظر را سفارش دهند. این شرکت علاوه ‌بر فروش انواع ایزوگام، نصابان و متخصصان حاذق و کاربلد نصب و اجرای ایزوگام در انواع سطوح را دارا می ‌باشد.

مشخصه یک ایزوگام نامرغوب    

از جمله مشخصه هایی که یک ایزوگام نامرغوب دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

·        یکی از مشخصات ایزوگام های نامرغوب، رنگ آن‌ها می‌باشد که هنگام دست کشیدن بر روی این ایزوگام ها دست سیاه و چرب می‌شود.

·         عایق‌های رطوبتی نامرغوب، بوی نامطبوع گازوئیل و مازوت پالایش نشده را می‌دهند و هنگام نصب بوی دود از خود ساطع می‌کنند.

·         ایزوگام های نامرغوب به‌ علت بکار رفتن مواد اولیه بی‌کیفیت در تولید آن‌ها، رول‌ های آن‌ها دارای ضخامت 3 میلی ‌متر و وزن 40 کیلوگرم می ‌باشد. درصورتی‌که ضخامت ایزوگام های مرغوب بالای 5/3 میلی ‌متر است.

·         عایق‌های رطوبتی نامرغوب در دمای 10 درجه شکسته و به‌ علت مقدار کم قیر در آن‌ها، دارای دوام و عمری کوتاه‌تر و چسبندگی کمتر می‌باشند.

·         ایزوگام های نامرغوب بر روی بسته‌بندی خود نشان استاندارد نداشته و بسته‌بندی آن‌ها نسبت‌ به ایزوگام های مرغوب بسیار پر زرق‌ و برق تر می‌باشند.

·         در ایزوگام های نامرغوب به‌جای استفاده از قیر خالص و پلیمر، از مواد غیر پلیمری و یا پودرهای معدنی استفاده می‌شود و بوی نامطبوع عایق‌های بی‌کیفیت و هم به این دلیل می‌باشد.

در هنگام خرید ایزوگام حتماً به این نکات توجه داشته تا کلاهبرداران این صنف نتوانند اجناس تقلبی را فروخته و در بازار تزریق کنند.

شرکت سایوند در تمامی نمایندگی‌های خود در استان البرز به‌خصوص نمایندگی ایزوگام در اشتهارد درصدد است تا بهترین و با کیفیت‌ترین ایزوگام ها را در اختیار مشتریان قرار دهد و این مجموعه تمامی محصولات خود به همراه نصبشان را ضمانت و تضمین می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت روز انواع ایزوگام با کارشناسان ایزوگام سایوند تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.