سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مراکز نمایندگی ایزوگام در کرج سایوند (بخش اول)

 

نمایندگی های ایزوگام سایوند در کرج

ایزوگام یکی از انواع عایق‌های رطوبتی است که به‌علت سهولت استفاده از آن توانسته‌است به عایقی مرغوب و پرمصرف در سطح کشور تبدیل شود. ایزوگام ها دارای انواع مختلفی هستند و در برندها و قیمت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. از پراستفاده ترین انواع ایزوگام می‌توان به ایزوگام های تک لایه و ایزوگام های دو لایه اشاره کر.د برای توضیح هرکدام می‌توان گفت:

 ایزوگام تک لایه: ایزوگام تک لایه نازک‌تر از ایزوگام دو لایه بوده و از یک‌لایه قیر به‌همراه تیشوی نخ دار تشکیل‌شده است. این نوع از ایزوگام جهت استفاده در قسمت‌هایی از ساختمان که عایق رطوبتی ایزوگام به‌عنوان لایه زیرین در نظر گرفته می‌شود، کاربرد دارد. همچون ایزوگام سرویس‌های بهداشتی، ایزوگام حمام و غیره که سطح کار ایزوگام شده و روی آن با استفاده از کاشی و سرامیک پوشیده می‌شود.

 ایزوگام های دولایه: در این نوع از ایزوگام علاوه‌بر قیر و تیشوی نخ دار از یک‌لایه فویل آلومینیومی نیز استفاده شده است که سبب افزایش قطر ایزوگام و همچنین کیفیت و مرغوبیت این عایق می‌شود. استفاده از ایزوگام های دولایه در قسمت‌هایی از ساختمان که ایزوگام به‌عنوان لایه سطحی کار در نظر گرفته می‌شود کاربرد دارد. همچون ایزوگام پشت‌بام. قرار گرفتن فویل آلومینیومی بر روی این نوع از ایزوگام جهت استفاده از آن در پشت‌بام سبب انعکاس نور خورشید شده و مانع از جذب حرارت خورشید می‌شود. درنتیجه می‌توان گفت این نوع ایزوگام علاوه‌بر عایق رطوبتی به‌نحوی یک عایق حرارتی نیز می‌باشد.

ویژگی‌های ایزوگام مرغوب و باکیفیت

امروزه که ایزوگام ها توسط شرکت‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند، می‌توان گفت شناخت ویژگی‌های یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. چرا که با شناخت ویژگی‌های یک ایزوگام خوب است که شما می‌توانید ایزوگام مرغوب را برای مصرف خود تهیه کنید. از جمله ویژگی‌های یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         ایزوگام های مرغوب و باکیفیت دارای نشان استاندارد هستند.

·         ایزوگام های مرغوب و کیفیت دارای وزنی بین 40 الی 42 کیلوگرم هستند.

·         ایزوگام های دارای نشان استاندارد دارای ابعاد 1 در 10 متر هستند.

·        ایزوگام های مرغوب و باکیفیت از خود بوی نامطبوع ساطع نمی‌کنند، ماده اولیه به‌کاررفته در ایزوگام های باکیفیت قیرصنعتی خالص بوده که این قیر دست را هنگام کشیدن روی آن سیاه نمی‌کند.

·        و بسیاری موارد دیگر

برای پاسخ به این سوال که ایزوگام چیست اینجا را کلیک کنید.

ایزوگام سایوند 

اگر از ساکنان استان البرز باشید بدون‌شک نام ایزوگام سایوند برای شما نامی آشناست. مجموعه ایزوگام سایوند به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت پخش و نصب انواع ایزوگام در سرتاسر استان البرز بیش‌از یک دهه است که باکیفیت‌ترین خدمات پخش و نصب ایزوگام را برای ساکنین سرتاسر استان البرز با مناسب‌ترین قیمت ممکن به‌همراه ارائه ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه ارائه می‌دهد. ازجمله مراکزی از استان البرز که تحت پوشش این مرکز معتبر هست می‌توان به نمایندگی ایزوگام در طالقان، نمایندگی ایزوگام در کردان و نمایندگی ایزوگام در هشتگرد اشاره کرد که در ادامه به معرفی تمامی مراکز خواهیم پرداخت.

نمایندگی ایزوگام در طالقان 

نمایندگی ایزوگام در طالقان بیش‌از یک دهه است که باکیفیت‌ترین خدمات ایزوگام را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به ساکنین محترم طالقان ارائه می‌دهد. طالقان امروزه به‌عنوان یکی از مراکزی که بسیاری از افراد تمایل به ساخت‌وساز در آن داشته و ویلا های بسیاری نیز در این منطقه احداث می‌شود شناخته شده‌است. تمامی افرادی که قصد ساخت‌وساز در این منطقه را دارند و یا دارای ساختمان در طالقان هستند می‌توانند جهت دریافت خدمات پخش و نصب ایزوگام و قیرگونی روی خدمات نمایندگی ایزوگام در طالقان مجموع سایوند حساب کنند. 

 نمایندگی ایزوگام در کردان

مرکز پخش و نصب ایزوگام در کردان سایوند باکیفیت‌ترین خدمات پخش و نصب ایزوگام را به ساکنین این منطقه با مناسب‌ترین هزینه ممکن ارائه می‌دهد. نمایندگی ایزوگام در کردان سایوند علاوه‌بر فروش انواع برندهای ایزوگام که مهم‌ترین آن‌ها ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام بام گستر 117،  ایزوگام صدف بام و غیره هستند. بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات نصب ایزوگام را نیز توسط نصابان متخصص و حرفه‌ای که در مجموعه خود داراست به ساکنین محترم کردان ارائه می‌دهد.

نمایندگی ایزوگام در هشتگرد

هشتگرد در کیلومتر 20 اتوبان کرج قزوین واقع شده‌است. به‌طورکلی می‌توان هشتگرد را به 2 قسمت اصلی شهر جدید هشتگرد و هشتگرد تقسیم‌بندی کرد. نمایندگی ایزوگام سایوند جهت ارائه انواع خدمات پخش و نصب ایزوگام هر 2 منطقه از هشتگرد را تحت پوشش خدمات خود دارد. ساکنین محترم شهر جدید هشتگرد و قسمت صنعتی هشتگرد می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات پخش و نصب ایزوگام را از نمایندگی ایزوگام در هشتگرد مجموعه سایوند با مناسب‌ترین قیمت ممکن دریافت نمایند.

لازم به توضیح است مجموعه ایزوگام سایوند و تمام نمایندگی‌های تحت پوشش آن علاوه‌بر ارائه انواع خدمات پخش و نصب ایزوگام تمامی خدمات خود را همراه با ارائه ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه کتبی مشتریان خود ارائه می‌دهند. در هر کجای استان البرز که ساکن هستید می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات پخش و نصب ایزوگام را از مجموعه ایزوگام سایوند و نمایندگی‌های معتبر این مجموعه دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافی‌ست با نمایندگی نزدیک به محل سکونت خود تماس حاصل نموده و مشاوره‌های رایگان را از کارشناس متخصص این مجموعه دریافت نمایید. کارشناسان ما پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.