سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز پخش و نصب ایزوگام در اندیشه را بهتر بشناسید.

 

با اطمینان می‌توان گفت که بهترین مرکز پخشی که در زمینه ارائه خدمات ایزوگام در اندیشه فعالیت دارد مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند می‌باشد. درواقع همان‌طور که همه ما می‌دانیم ایزوگام از اجزای اصلی یک سازه و بنا به شمار می‌رود. در واقع مقاومت و دوام هر سازه و بنایی تا حد بسیار زیادی به ایزوگام و پوشش آن بستگی دارد درنتیجه باید از مرغوب‌ترین پوشش جهت عایق‌بندی و مقاوم کردن سطوح مختلف استفاده کرد. به طور کلی هر سازه و بنایی که فاقد یک پوشش مناسب هستند و در مجاورت باران و تابش مستقیم آفتاب قرار دارند و یا مکان‌هایی که محل آبریز هستند به‌سرعت دچار رطوبت و نم زدگی شده و خرابی‌های بسیار زیادی به بار می‌آید. روش‌های سنتی پوشش‌دهی آسفالت و قیرگونی می‌باشند. در واقع این روش‌ها علاوه‌بر هزینه‌بر بودن شان آلودگی‌های بسیار زیادی نیز برای محیط‌زیست به‌همراه داشتند. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و تولید ایزوگام به‌سرعت روش‌های سنتی آن برکنار شدند و ایزوگام امروزه از پرطرف‌دارترین و پرکاربردترین عایق‌های تولیدی بشمار می‌رود   .

ایزوگام در اندیشه

کاربردهای ایزوگام

از ایزوگام جهت عایق‌بندی و پوشش‌دهی سطوح مختلف در برابر نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود. از جمله این سطوح عبارت است از:

پشت‌بام، دیوارها، پی ساختمان، استخر، پارکینگ‌های طبقاتی، سرویس‌های بهداشتی، سدها، لوله‌های آب، نفت و گاز، ایرانیت و غیره.

مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام

·        قیرصنعتی است 60 - 70

·        یک‌لایه تیشوی نخدار

·        یک لایه پلی استر سوزنی

·        یک‌لایه فویل آلومینیمی با ضخامتی برابر با 14 تا 16 میکرون

·        پودر تالک و پودر مس 600

·        فیلم پلی‌اتیلن

·        مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن

نصب ایزوگام

همان‌طور که گفته شد مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند علاوه‌بر ارائه بهترین و مرغوب‌ترین ایزوگام ها در زمینه ارائه بهترین خدمات نصب ایزوگام نیز فعالیت دارد و بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود در اقصی نقاط کرج ارائه می‌دهد. مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند از ماهرترین و باتجربه‌ترین کارگران خود جهت نصب ایزوگام به مشتریان استفاده می‌کند. درواقع نصب ایزوگام باید به‌صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شود در غیر این صورت آب و رطوبت به‌سرعت به پشت ایزوگام نفوذ کرده و نمای داخلی و محیط را دچار نم زدگی و رطوبت می‌کند درنتیجه خرابی‌های بسیار زیادی نیز به بار می‌آید.

مزایای ایزوگام

·        نصب سریع و آسان

·        نفوذناپذیری در برابر آب

·        مقاوم در برابر ضربات وارده

·        مقاوم در برابر کشش و پارگی

·        عدم نیاز به برف‌روبی

هزینه ارائه خدمات پخش سایوند

به‌طورکلی مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند خدمات ایزولاسیون را به مناسب‌ترین هزینه ها به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در نتیجه به‌هیچ‌عنوان نگران هزینه‌های خود نباشید و مرغوب‌ترین ایزوگام ها و خدمات ایزولاسیون را با مناسب‌ترین هزینه‌ها از مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند دریافت نمایید. جهت دریافت لیست قیمت ایزوگام کلیک نمایید.

به‌طورکلی فرمول محاسبه قیمت نهایی ایزوگام عبارت است از:

ضرب متراژ ایزوگام بکار برده شده در محیط در قیمت روز هر متر ایزوگام.

به‌طورکلی عوامل بسیار زیادی در تعیین هزینه نهایی ایزوگام مؤثر هستند که از جمله این عوامل عبارت‌اند از:

نوع محیطی که قرار است عایق شود، نوع عایقی که به کار برده می‌شود، نشان استاندارد ایزوگام، شرایط اقلیمی، میزان تقاضا و خدمات پس‌از فروش ایزوگام.

ارائه مرغوب‌ترین خدمات ایزوگام در شاهین ‌ویلا از دیگر خدمات مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند می‌باشد. ساکنین محترم منطقه شاهین‌ویلا می‌توانند متناسب با نیاز خود بهترین و مرغوب‌ترین عایق‌ها را همراه با دریافت خدمات نصب آن از این مرکز معتبر دریافت نمایند.

پس همین الان با شماره‌تلفن‌های ما در مرکز پخش ایزوگام سایوند تماس بگیرید و بهترین و مرغوب‌ترین خدمات ایزولاسیون را از ما دریافت نمایید.

همچنین در رابطه با تعویض و یا تعمیر ایزوگام خود می‌توانید روی خدمات ما حساب کنید. مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند پکیج کامل ارائه خدمات ایزولاسیون به مشتریان خود در اقصی نقاط شهر بزرگ کرج می‌باشد.